HTML

Ködlámpa Irodalmi Kávéház blogja

Ködlámpa Irodalmi Kávéház - A YAWU Művészeti Műhely irodalmi kávéháza - minden hétfőn versek, zenék, játékok; Estek: Aranyhold Kínai Teázó (VII. Szövetség u. 10-12.) este 7-től; Lásd még: http://kodlampa.tar.hu/

Friss topikok

  • ködlámpa: @smatyas: ám nem arról van szó, hogy hol látom magát a beágyazást, hol nem, hanem arról, hogy olya... (2009.02.10. 19:55) Január 19. Göbő Sándor videó
  • ködlámpa: @smatyas: én látom a fotóidat, a többiről nincs sejtésem... (2009.02.05. 14:12) 2008-10-27 Buda Ferenc
  • ködlámpa: @katis: igazából NEM marad el, csak nem ebben az időpontban lesz, hanem a harmadik trimeszterben..... (2009.01.31. 00:13) A második trimeszter
  • ködlámpa: ja, és hol tudtok Miújság?-ot hallgatni? :) itt: myspace.com/miujsag (2009.01.03. 02:03) zárókoncert
  • smatyas: Én egy kicsit szégyenlős vagyok ahhoz, hogy idegenekkel játsszak... mi tagadás. De ezzel senkinek ... (2008.12.05. 15:55) játékosok, játékosak?

Linkblog

játékosok, játékosak?

2008.12.04. 19:01 kjá

Hétfőre Karafiáth Orsit ígértünk egy maffia-játékkal (más néven gyilkosos), de lemondta (hát egy grátisz programmal ez előfordul), viszont közönségünk is alig volt, egy maffiát nem is tettünk ki. Játszottunk helyette szóbridzset (más néven szópókert), de szöget ütött a fejembe, mi van, ha ezt a játszadozást csak én akarom? ez itt most a véleménynyilvánítás helye!

kjá

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://yawu-kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr93804541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smatyas 2008.12.05. 15:55:06

Én egy kicsit szégyenlős vagyok ahhoz, hogy idegenekkel játsszak... mi tagadás. De ezzel senkinek nem akarom kedvét szegni, én asszem az átlagnál (a yawu-átlagnál biztos!) gátlásosabb vagyok.
süti beállítások módosítása